torsdag 23 september 2010

Dottern har fyllt år. Hon firade först med pappa och stora släkten. Vi passade då på att göra allt vi måste få gjort innan månadens slut. Jag hann dessutom med ett 40-årsfirande. I söndags firade vi Becca med ett bowlingkalas för henne och hennes vänner. Smidigt för mig och ganska kul för dem. Gårdagen var ganska turbulent. Jocke skulle på jobb i Ystad och skulle möta upp folk kl. 05.00. Först försov han sig, sen valde bilen att stendö mitt på leden. I vild panik fick jag rusa upp och köra ner min gamla harv, för att bogsera bort hans bil till första bästa parkering. När det väl var avklarat åkte jag till jobbet och upptäckte att jag hade med mig hans mobil. Suck, pest och stön! Men nu är han i Ystad och har sovit en natt i Wallanders polishus. Jag njuter av min lediga dag och får absolut ingenting gjort!

Inga kommentarer: