lördag 21 juli 2007

Tänkte skippa blogg.se nu. Ja, ända tills jag insåg att jag måste lära mig en hel massa css och vad mer det kan vara för att skapa den blogg jag vill ha. Jag har iallafall länkat bloggen till min sida nu. På söndag åker barnen hem till fadern och jag ska jobba. Jag lär ju sitta vid datorn varje kväll och se om jag fattar nåt alls av vad jag sysslar med. Idag skulle jag lägga till min gamla vanliga bakrund och lyckades bara få den på 1/3 av sidan. Ingenting är logiskt längre. Eller så är det just det. Bara jag som är ovanligt trög. Men jag får ju lite att bita i -i brist på annat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Nu fick jag upp rätt ruta :D
Hade klickat på brevet tidigare tydligen...

Rozie

Anonym sa...

Hej lycka till med din nya hemsida

Anonym sa...

Rozie: Ja... du är lite trög i starten, men sen klickar det. Precis som med torkarbladen. Tack för den hjälpen förresten.
b5: Tack o puss på dig med!
*såg visst att du inte alls var gullig i din kommentar, men låtsas inte om det* ;)

Anonym sa...

Trög i starten?!? Det var det värsta... Jag som fixar med både det ena och det andra i en handvändning *S* Fast jag får erkänna att när det gäller somliga grillar så slår du mig lätt på fingrarna och faktiskt även då det gäller datorer...