söndag 26 augusti 2007

Idag är det lite tungt i huvudet.
Troligen beror det på att jag drack för mycket öl igår.
Möjligtvis kan det också bero på att jag nu blivit ett år äldre.
Tack för alla hälsningar!

Igår var det kräftskiva. 17 personer i mixade åldrar.
Jag tyckte det var kanontrevligt.
Fast roligast av allt var nog att min styvfar satt med ett leende på läpparna hela kvällen,
även om det var lite förvirrat, när ungdomarna pratade piercingar.
Själv blev jag förvirrad när han ställde upp på "Kapten Flapp",
den mest meningslösa fyllelek, som dock lockade till många skratt.

Det enda jag har att klaga på är nog att Rozie inte blev fullare.
Det är alltid lika roligt när hon dagen efter tror att hon har full koll,
men snart inser att det finns några luckor.
Skärpning nästa gång, kära du!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rozies mun tyckte att "the beverages" smakade mycket illa igår fast hon försökte tala den tillrätta! Synd, men inget att göra åt.
Det var ändå rätt kul att såhär dagen efter kunna fylla i DINA luckor vad gäller allt elakt du fick till ;)
Härmed erkänner jag dock att du inte alls var så hemsk som jag idag har låtsats. *S* Kul var det i alla fall för en stund att se dig våndas och fundera över vad du sagt eller inte.
Visst gick munnen mer än en vanlig dag, men absolut inte mer (eller värre) än när vi hade vår gårdsfest. Helt okej alltså!

Tack för senast :D

Anonym sa...

He he..ni verkar skojiga!