söndag 30 september 2007


I fredags var det 5-kamp på Liseberg.
Lite i kallaste och blåsigaste laget.
Men vi rådde bot på det genom att börja med en Irish coffee.
Jag ville från början nöja mig med att bara heja på de andra. Jag visste ju att jag skulle förlora. Men jag är glad att jag ändå var med. Jag kom på 4:e plats och P-O delade femte och sista platsen med en (annan) tjej.
Senare på kvällen hamnade vi på Valand och dansade. Jag gick i höga klackar hela kvällen och har inte kunnat gå i annat än tofflor sedan dess.
Tre av oss hamnade på bild på efterfesten.com.

3 kommentarer:

Anonym sa...

När jag fick veta att du faktiskt var bra i gasen på bilden blev jag extra imponerad. Du ser väldigt pigg och fräsch ut!

Tur att fötterna inte kom med på bild bara *S*

Anonym sa...

Snygg bild..

Anonym sa...

Tack!