torsdag 9 oktober 2008

Det blev inte riktigt dag zero.
Eller det kanske det blev. Den sista dagen.
Tja... det återstår att se. Har inte bestämt mig än.

I måndags hade jag fruktansvärd träningsvärk i ljumskarna.
Jag har ju sen en tid tillbaka tränat på gym.
Vanligtvis håller jag mig till de maskiner som instruktören rådde mig till.
Men i lördags tänkte jag att det hade varit kul att träna in- och utsida lår också.
Det gick väldigt bra. Ja, ända tills träningsvärken satte in.
Jag gick som om jag gjort ner mig. Det gjorde verkligen ont.
När jag var på gymmet idag nöjde jag mig med att slänga en missnöjd blick på maskinen ifråga.


Min dotter och jag var på stan igår, efter att han varit hos tandläkaren.
Inne i "Femman" rusar hon ut ur zoo-butiken och krockar med en man.
Jag öppnar munnen för att säga att hon ska se sig för, men tystnar snabbt när jag ser hur mannen ser ut. Jag uppfattade aldrig vad vitsen var med den utstyrseln, men lite roligt var det.

Två av katterna åker till sina nya ägare på söndag. Jag ska behålla en av dem. Med tanke på hur mitt hem ser ut pga av dem, så ska det bli skönt attt de åker. Blomkrukor och lampor har farit i golvet. Mina gardiner i köket är uppvikta till hälften och hela min nya soffa är full med katthår.
Fast det är klart... det dåliga överväger nog inte allt annat man har haft med dem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pinsamt att gå med dig på ICA när du såg ut som om du skitit ner dig!
Jag tror att "datormännen" var förklädda tiggare som önskade anonymitet.
Katterna ska saknas djupt av mig... Fast det är tur att man vet till vem de ska! :D

Anonym sa...

Tror männen med datahuvudet är reklam för academic work