söndag 15 mars 2009

Som vanligt har jag skällt en gång för mycket och väntar nu ett 8-veckor långt straff.
Jo, det är tyvärr så det brukar vara. Jag måste lära mig att sluta skälla .
Men jag hade faktiskt föredragit piskan framför tystnaden!
Haha... jag ska föreslå det! Det kanske hamnar i god jord!

Jag har inte bara gjort en tavla. Jag har fått en också.
Jag sa till sonen:
"Kanske kommer den att vara det mest värdefulla i mitt hem när jag dör!"
Han sken upp. "Säg inget till de andra!"

Faktum är att jag har bekanta som delade upp saker innan modern gått bort.
Jag frågade:
"Vad fick du?"
"En tavla!"
"Jaha, vad fick din bror?"
"Sommarstället på västkusten.
Men det är lugnt! Det gick på ett ut."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, du har just vunnit en date!

ehja sa...

Mmm... jag har ju det!