måndag 18 maj 2009

Idag tänkte jag ställa en fråga som jag grubblat på ett tag.
Men jag tyckte att det var synd att förstöra stunden.
Nu i efterhand är jag glad att jag faktiskt tog vara på tiden, eftersom det troliga svaret på min fråga oinbjuden steg in genom dörren.

Hur länge ska vissa anse sig ha rätten och hur länge ska andra nöja sig med att massera tinningarna? Vad skulle jag göra utan min förstående och hjälpsamme son?
Han hade egentligen annat att göra, men tog med sig problemet ut, samtidigt som han mumlade:
"Det här är värt lite pengar va?"

4 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rozie sa...

Kryptiskt, men jag förstår dig. Jag har länge undrat detsamma, men finns något att göra?

ehja sa...

W: Meningslöst för dig kanske,
men absolut inte för mig!
Min blogg, mina ord och mina syften. Ganska enkelt!

R: Nej det finns inget att göra. Men om ca 9 år hoppas jag bli kvitt problemet.

Rozie sa...

Ja, dessvärre lär det dröja ÅTMINSTONE så länge! Tror att det blir längre p g a boende m m. Sorry, borde vara mer positiv, men det är verkligen inte lätt!