fredag 15 maj 2009

Jag har aldrig varit allergisk mot något. Jo, lite känslig mot parfymerad tvål kanske. Men inget annat.
Förra året började jag fundera på om jag inte var lite allergisk mot pollen. Igår blev jag nästan säker. Idag blev jag lite grinigt bekymrad.
Nu måste jag ändå gå till doktorn. Mina symtom tyder på allergi. Men jag är ändå osäker på om det ändå inte kan vara lite hypokondri. Jag tycker nämligen inte att medicinen hjälper. Skavet i ögonen och den lilla nästäppan är ändå kvar.
Men det är klart.... är det hypokondri, så är väl inte pengarna helt bortkastade ändå. Nån typ av behandling borde det ju finnas för det med.

6 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Jag har medicin. Men som jag skrev... den hjälper inte!

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rozie sa...

Till "bror duktig": Men för i helvete, det är ju det hon HAR fast under namnet Loratadin!
Ehja: Du kan behöva komplettera med Livostin ögondroppar och Nasonex t ex.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Kul att ni löser era trätor på egen hand!