lördag 13 juni 2009

Jag fick mail!

Förvirrat? Ja, absolut!
Förvånad? Nä, knappast!

Kolumnen: Helen Helen, så var då allt vad gäller mig borta ur offentligheten som du älskar att stå i, allt raderat. Nu finns bara Facebook. Whatever. Hur kul blir det nu? Kanske dags att lägga ner allt, eller hur kul är det att ha Rozie kommenterandes allt?? Jag funderar i vart fall på att stänga för gott. Nog med offentlighet
Viker du fortfarande ut dig på Spray?

ehja: Vad är det som är raderat? *fattar noll*
Vad är det som har hänt?
Jo, jag har fortfarande kvar sidan på SD.
Jag är fortfarande singel, vet du!
Men visst... jag medger att det verkar vara hopplöst för mig.
Men skam den som ger sig!

Kolumnen: samtliga kommentarer från mig är raderade
jag saknar de inte, inte du heller

ehja: Jaha... varför det då?

Kolumnen: .... tänk... du märkte det inte ens :)

ehja: Jo... jag har sett att vissa varit borta, men inte reflekterat mer på det eftersom du raderade ett inlägg häromdagen med en fråga som var uppenbart felskriven.
Men visst... det är fritt att radera sina kommentarer. Jag har dem kvar på mailen, så jag vet vad som stått. Du kan dock aldrig helt radera dig från ehja.net. Sorry!

Kolumnen: hahaha, du slipper aldrig mig wojjen, hahaha... mmmm

ehja: *höjer på ögonbrynen*
Vad är det med dig?
Själv skall jag gå och lägga mig och önskar dig en god natt!

Kolumnen: hur känns det?

ehja: Vilket?

Kolumnen:
tja jag funderar på hur det kommer att vara att ha en privat blogg för rozie?

ehja: Åh... ja, jag anser den vara min privata blogg. Att hon läser och kommenterar ibland är bara bonus!
Nu kan jag ju verkligen skriva bara för mig själv! Skönt!

Kolumnen: mycket du kan göra "for dig själv" i dessa dagar :-)

ehja: Japp! Nu blir det mer än någonsin!
Men det är ju inte synd, så det är väl bra antar jag!
Ha det gott nu Wojtek!
Jag ska lägga mig!

Kolumnen: så sur man kan vara då....
.... för det var väl det sisa du kunde förvänta dig.... SHIT... ehja
end of story.... over and out!!!

ehja: VAD var det sista jag kunde förvänta mig?
Att du skulle ägna massa tid åt att radera kommentarer på min blogg?
Att jag skulle bli dumpad av min gifta man och behöva ägna mig åt onani resten av livet?
Nej,inget av det gör mig speciellt sur!

Kolumnen: Sånt è livet
Du förlorade åtminståne inte en massa pengar

Sen skriver han på sin egen lilla blogg:
” En tjej blev mäkta förvånad över att jag tog bort alla kommentarer jag skrivit på hennes blogg de senaste 2 åren. Ja kommentarfunktionen blir tämligen meningslös då. Hon visslade förbi allt. Det hade jag nog också gjort och sedan lagt ner bloggen.”

Jag bara sitter här och funderar på vad som kan ha hänt egentligen.

2 kommentarer:

Rozie sa...

Här var nog tanken att du skulle fråga W vad som är hans problem och hur du kan hjälpa honom. Gott om tid har han ju iaf om han kan lägga ner så mycket av den varan på att ta bort sådant som du ändå har kvar, sparat på annan plats.
Vad jag kan se så är hans blogg inte speciellt överbesökt heller, iaf inte med tanke på kommentarer.
Nä, personligen är jag inte ledsen över bristen på kommentarer från W i din blogg. De är allt som oftast endast elaka och kränkande iaf.

ehja sa...

Kan nog bara hålla med.