onsdag 15 juli 2009

Idag har jag fått ett psykbryt! Ja, inte allvarligare än att jag kunde diagnostisera det själv. Men tillräckligt för att jag skulle sitta ute i värsta åskovädret och lipa och kedjeröka. Det finns många anledningar till detta och inget jag har lust att ventilera här. Men man kunde ju önskat en bättre semester! Man kan ju hoppas att vädergudarna såg mina tårar idag och skänker mig lite bättre väder. Men... igår var vi en snabbis vid sjön och idag åkte vi till Askim. Jag insåg att om jag inte doppar mig idag, kanske det blir ett år då jag inte badar alls i Sverige. Det har ju aldrig hänt tidigare, så jag fick trotsa blåsten och ge mig ut.

2 kommentarer:

Rozie sa...

Usch, stackars du... Dock vill jag veta sådant när du är mitt I det! Det kanske inte ändrar något, men alltid skönt att "spy ur sig" till någon som vet vad allt handlar om och orkar lyssna på det samt hjälpa till att försöka sortera tankar och känslor. Tror det går över liiite fortare då...
Beträffande vädret så är det en sorglig historia. Snart kommer ALLA försöka få semester i augusti. Men jag kom på att du faktiskt också har det! *L*

ehja sa...

Japp! Jag har ytterligare semester att se fram mot. :D
Ang psykbrytet så känns det lite tjatigt att älta samma sak som jag ältat i 4 år nu. Jag är ju medveten om att jag är ältandets mästarinna! :)
Jag kanske ringer nästa gång, men samtidigt tror jag att det är bra att "få ur sig det" i form av tårar också. Tårar frigör visst lite bra hormoner!