lördag 11 juli 2009

Vi åkte till Strömstad och träffade GammelmormorVi bodde i stugan och där var det som vanligt ganska trångt.
Men kan man koppla av, kan man också sova gott!


Eftersom vädret inte var så bra kunde vi inte bada.
Vi tog därför en tur till fornlämningen. StenskeppetDär var det fin natur och stora stenar.


Vi träffade nya kompisar



och fick till oss lite historia.


Men även en vacker natur kan få en att...


känna sig instängd och längta hem!


Så nu sitter jag hemma och grubblar igen!

1 kommentar:

Rozie sa...

Åhhhhh... SÅ ska en äng se ut!
Synd att vädret var piss, men annars kanske ni inte kommit iväg på annat och fått träffa mina släktingar samt bocken?
Nåväl, skönt att ni kom hem innan JAG fick ta hand om soffan :D
(jag lovar och svär, det fanns inte där på morgonen när jag kollade)