fredag 7 augusti 2009


Idag inföll ett magiskt klockslag! 12.34.56 den 7/8-09
Jag läste det i tidningen i morse och tänkte:"Det där kommer jag ändå missa!"
Men jag råkade titta på klockan bara minuten innan. Jag ringde "Fröken Ur" och sprang runt på jobbet och talade om att alla måste önska sig något. Jag blev så uppspelt så jag själv höll på att missa önskningen. Jag blev dessutom alldeles varm, när telefonen pep till i exakt rätt tid och jag fick sms av P2. Han visste säkert inte vad klockan var. Knappast heller att det var något man skulle uppmärksamma. Men jag såg det som ett tecken. Just kl. 12.34.56 tänkte han på mig! Jaja... jag vet att ni snart spyr. Men lite gulligt var det! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag spyr..

ehja sa...

Ack... stackare! Krävs det inte mer för dig? Jag ska fundera ut nåt än mer sliskigt att skriva. Får se vad du gör då! Sen behöver du inte skriva anonymt, när du ändå talar om i telefon att du skrivit kommentar! :)

Rozie sa...

*ASG!* Ja, jag ber om ursäkt. Mina kommentarer den senaste tiden har mest varit av det skrattande slaget, jag veeet. Men i min tråkiga verklighet så behövs det inte så särskilt mycket för att locka mig till skratt. *sätter mig i ett hörn och väntar på socialbidraget(?!?)som W utlovat*

mr. kolumnen sa...

och så kan du väl samtidigt fundera ut nästa story till soc om hur du exempelvis har tappat pengarna så du får ut dubbelt