tisdag 6 oktober 2009

Hur det än kommer att gå,
så känns det iallafall himla bra nu!

5 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

som svar på din fåniga twitter, ja jag kollar din sida flera ggr om dagen. Stolt?

ehja sa...

Nja.. stolt vet jag inte. Det är ju inte direkt nån annan än jag som märker av det. Men det är lite jobbigt att du har telia när jag samtidigt ska hålla koll på en annan som oxå har telia.
Jo, jag vet att det är lite av ett extremt I-landsproblem, men det hindrade mig inte från att kommentera på Twitter! :D
Kan du inte åka till Thailand snart? För då kommer det genast att vara lättare på Sitemetern! ;))

Rozie sa...

*S* Japp, himla bra är utmärkt!

b5 sa...

Glöm ej bredbandsbolaget.
Jag vill också kolla flera gånger per dag men hinner inte lika ofta nuförtiden. Lycka till med pinocchio :P

ehja sa...

Tack! (Resten tog vi på telefon förut väl?)