tisdag 22 december 2009

Jag har fått frågan: "HUR KOMMER DET SIG ATT DU INTE HAR NÅGRA ÅSIKTER OM NÅGOT ALLS NUFÖRTIDEN?"
Självklart har jag åsikter. Men det är som det brukar. När jag mår dåligt och grubblar, skriver jag ner det. Känner jag att hjärnan håller på att torka ihop av för lite stimulans, lägger jag mig i och motsätter mig allas åsikter. Allt för diskussionens skull. När jag mår bra struntar jag i datorn och bara njuter av livet. Det är vad jag gör just nu. Visst... ekonomin är lika skral som vanligt. På jobbet kommer sparbetingen haglande och vi får ändrade villkor. Jag får allt mer gråa hår och låren blir, pga för lite träning och för mycket choklad, bara slappare och slappare. Men... jag mår kanon!

2 kommentarer:

Rozie sa...

Heja på! Fortsätt i samma anda, men häng med och träna NÅGON gång?!?

ehja sa...

Ja, jag ska träna. Men du tränar när jag är som tröttast... dvs efter jobbet. Jag tar det hellre på mina lediga dagar. I lugn och ro och i min egen takt.