söndag 13 juni 2010

I tisdags hade jag en kompis här. På väg hem märkte hon att vindrutetorkarna lagt av. Lite jobbigt i ösregnet med en febrig och trött 1½-åring i bilen.
I onsdags gick Rozies bil sönder. Hon blev sittandes utanför garaget kl. 6 på morgonen.
I torsdags sprack Jockes kylarslang. Hela helgen har tillbringats åt att leta upp en ny. De verkar inte finnas. Man kan väl inte direkt påstå att han ser fram mot att köra min gamla pärla. Jag får hoppas att nästa vecka blir en bättre bilvecka.

Becca har varit på cup i helgen. Hela laget har tillbringat tre dagar på Öckerö. Jag och Jocke var där och tittade igår. Det är faktiskt ganska spännande. Alla tjejer är jätteduktiga! På bilden står alla uppställda för lagfotografering. Min dotter är den skadade målvakten i mitten.

Inga kommentarer: