onsdag 29 augusti 2007

Jag fyllde ju år i lördags.
Grannarna kom med fina blommor.
Barnen mumlade fram: "Öööh...just det ja... grattis!"
Mamma kom med pengar och blommor från sig själv och mormor.
Av lex fick jag en hel låda med godis och två biobiljetter.
B5 gav mig rosor och sa att den egentliga presenten var lite sen.
(sen pga av omständigheter som jag själv skapat)
Eftersom jag sagt att han inte ska köpa mig något, protesterade jag lite.
Inte för mycket, för nu blev det väldigt spännande.
Nu har jag gått i flera dagar och försökt få honom att säga vad jag skulle få.
Idag kom den. Han har helt klart insett vad det är som håller mig uppe.
En Moccamaster.
Jag kunde inte få en bättre eller mer passande present. Kaffebryggaren är ju den mest använda apparaten i mitt hem. Tro det eller ej! :)
Tack till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fiiin! Gott kaffe blev det också! :D

Anonym sa...

GRATTIS!