onsdag 26 december 2007

Gårdagen var lugn och jag gjorde inte mer än att tvätta bort en enorm tvätthög.
Idag gick jag tidigare från jobbet. Jag mådde inte alls bra. Mycket trött och frusen. Efter 6 timmars sömn vaknade jag och kurade ihop mig i soffan. Då kom brodern med nya flickvännen. Ja, bättre tillfälle kunde man ju knappt tänka sig. *ironi* Både jag och hemmet såg ut som efter en vild fest. Kattlådan och disktrasan luktade. Men flickvännen var söt och trevlig och min bror verkade riktigt förälskad.
Nu har jag varit uppe i snart 4 timmar och skall återgå till sängläge.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj!
Här har jag varit så väldigt självupptagen att jag inte haft en aning om att min bästa vän mår dåligt! *skäms...* Å andra sidan förväntar jag mig samtal om det är riktigt illa! Drar mig ju inte själv att ringa om det så är mitt i natten. Det är sådant man bl a får ha sina vänner till. Hoppas verkligen att allt är mycket bättre idag?

ehja sa...

Nja.... vad jag verkade behöva var väl inte så mycket mer än sömn. Är bättre idag, även om jag fortfarande är ganska "off". Jag funderade på att ringa mig sjuk, men tyvärr tillåter inte min ekonomi det. Men... så länge jag kan bidra till att Reinfeltd får en bra jul-ledighet är jag glad.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Åh?!? Värst vad du var ironisk nu! *S*

ehja sa...

W: God fortsättning på dig med. Jag orkar inte ens tjafsa med dig. Du vet... jag har jobbat OCH känt mig lite sjuk ikväll.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Bara för att klara ut saker och ting: Jag är inte hemma och sjuk. Jag gick tidigare häromdagen. Det kunde jag med gott samvete, eftersom jag arbetat över bara någon dag tidigare. Både igår och idag har jag varit på jobbet. Du behöver alltså inte oroa dig för att jag skulle fördärva sjukstatistiken. Inte heller tar jag emot några pengar som jag inte är berättigad till. Jag undrar om alla kan säga detsamma?