söndag 6 april 2008

Jodå, jag kom upp till spåret idag med. Inte för att jag sprang speciellt mycket, för cykelturen upp dit gjorde mig helt slut. Men jag tog mig runt i duggregnet och kände mig jätteduktig. Sen åkte jag hem och åt upp resten av mina ostbågar. :)
Sonen var på IFK-match idag. Kompisarna släpade med honom. Hans fotbollsintresse är ganska obefintligt och han verkade tveksam. Jag sa dock till honom att man bör gå på en match i sitt liv. Så idag var en lika god dag som någon annan.

3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Bara som en parantes kan jag tala om för dig att det idag är 4 år sedan vi sågs första gången.
Som svar på din fråga: 12 dagar idag. Det går faktiskt ganska bra. Ibland undrar jag varför jag går igenom det. Men då får jag intala mig själv att jag är ännu snyggare utan en cigg i handen. :)