torsdag 5 juni 2008

Idag fyller P-O år. Grattis, käre du! :)
Igår sa jag att jag nog inte skulle orka hitta på nåt idag. Min enda lediga dag.
Men dottern väckte mig 7 imorse och sen hade jag svårt att somna om.
Jag ringde och föreslog att vi skulle hitta på nåt.
Vi käkade, promenerade, spelade minigolf och kollade i affärer.
Ingen av oss hittade något. Men jag köpte kjol och t-shirts till dottern.
På måndag skall vi åka in och köpa avslutningskläder. Jag spanade in att de hade mycket blandad kompott på Zara's. Det passar min pojkflicka bra.



Min nya telefon kom idag. Jag funderade ett bra tag. Skulle jag ta en svart, och behöva vänta till 17 juni, eller skulle jag ta den andra? Min gamla telefon avgjorde saken. Den gillade inte att jag tappade den i golvet häromdagen. Jag fick strunta i färgen.
Nu tar det väl ett år, eller nåt, innan jag lärt mig hur den funkar.
Men nu skall det tas massa bilder igen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack hade det en mycket trevlig dag:)

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

P-O: Hehe... märks att du var lite drucken när du skrev det.
W: Mmm.. jag såg den. Det var ju billigt och bra. Men jag har väntat på min telefon sen i januari. Den är noga utvald för mina behov. Ja, om man bortser från GPS:en då. Nu skall jag bara lära mig den. Lite pyssel bara det.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Samtal? Nä... det är bara en bisak. Man kan ha så mycket annat roligt. *tolka det hur du vill*

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.