lördag 5 juli 2008

Två veckor kvar till semester.
Är det någon som förtjänar semester, så är det jag! :)
Mitt liv är ganska... ja, vet inte riktigt...
Jag är lite ambivalent just nu.
Jag gillar att skapa problem har jag hört och det stämmer nog gansa bra.
Finns det inga, så skapar jag dem. Jo... jag lyckas nog ganska bra i min strävan.

De få mål jag har i livet just nu är att klippa häcken och olja in en bit av områdets staket.
I torsdags kantgrävde jag runt häcken. Sex timmar höll jag på i bara linne.
Axlar och nacke är rejält sönderbrända. Men det blev fint i trädgården!

3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Tack!
Nej, inget är direkt planerat för semestern.
"Allvarlig, tystlåten känslig och vänlig."
Du? Tillåt mig asgarva! :D