tisdag 18 november 2008

Som nydumpad måste man ju fundera på hur man ska gå vidare i livet.
Jag var ju medlem på Spraydate ganska länge och tänkte nu variera mig lite.
Man kan ju inte vara på samma ställe jämnt.

Det skulle ju vara som att alltid hamna på Dubliner's, de få gånger man går ut.
Det vill man ju inte!
Jag beslöt mig för att testa Mötesplatsen.
Jag har nu varit medlem i nästan 4 timmar.
Inte ett enda napp ännu!

Jag kan ju inte tro att jag är för gammal.
Min exmake träffade ju sin gamla ragata där.
Hon stod ju med ena benet på Möteplatsen och andra i graven.
Men hon fick napp! Bottennapp iof, men det hör ju inte till saken.

Nej, jag får nog lägga ner MP också och allvarligt fundera på...vad heter det?
Målgrupp! Jag måste saluföra mig till rätt målgrupp.
Killar mellan 30 och 50 vill ju inte ha en snart 40-årig tant.
De vill ha ungt och fräscht.

Pojkarna, som ännu inte passerat 30, är dock nyfikna på vad erfarenhet har att bjuda på.
Var hittar man då killarna mellan 22 och 28?
Jag vet att krogen, Lunar och Spraydate funkar.
Men var mer?

Eller ska jag helt inse att det är kört?
Kanske bara nöja mig med att vara osexuell särbo till Rozie?
Det är ju lite spännande det också.
Igår höll vi båda på att få orgasm när vi såg en centraldammsugare!
Men vi kom inte fullt i mål, för mitt i började vi fundera på var skiten tar vägen egentligen.
Men det är väl som det brukar vara.
Någon stönar "Kommer det inte på rätt ställe, så vill inte jag vara med!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

*ASGARVAR och torkar tårarna!*
Du är så sanslöst knäpp när du visar upp den här sidan av dig själv!

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

R: Tack! :)

W: Nja... ni har era dilemman, vi har våra.
Vad det gäller ditt erbjudande så måste jag tyvärr tacka nej.
Du vet... Jag äter aldrig gammal skåpmat! Tack iaf!