söndag 28 december 2008

Förutom ett benpass med grannen igår morse och en tur till affären med Rozie, tog jag det bara lugnt igår. Jag kom på att det inte alls är bra. Jag fick världens ångest. Tar man det lugnt hinner man ju grubbla över allt som bör göras och allt som inte borde ha gjorts.
Idag började jag dagen i samma trall. Låg på soffan och funderade på vad jag möjligtvis skulle orka ta mig för. Till slut tog jag mig i kragen och åkte upp till gymmet. Jag konditionstränade tills svetten sprutade.
Det hade önskad effekt. Kroppsligen är jag helt slut, men hjärnan är rensad.
"I can see clearly now, the rain is gone." Nice!

4 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Ja, det är tur att det kommer iallafall. Förresten så är det väl bra att det kommer vid 40, då kanske inte fallet blir så hårt.

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre igen, oavsett sättet du uppnått det!
Själv har jag inte lyft särskilt många gånger från soffan idag och det har resulterat i en huvudvärk som heter duga. Nu är det verkligen natten! Sov gott :D

Anonym sa...

Nu mår jag också bättre, men är luddig i pannan och har fingrar som slirar runt.