torsdag 25 december 2008

I fredags var det fest hemma hos P-O. Det var trevligt. En kille bjöd på vodka och Tsatziki och jag var inte nödbedd. Några svepte jag och avrundade kvällen med att titta djupt ner i soffkudden. Igår fick jag en bild skickad till mig med orden: "Den bilden kan du ju lägga ut på bloggen. Hehe!" Visst! Jag är inte den som är den.

Julafton var också trevlig. Jag jobbade på dagen och fick sedan skjuts hem av en jobbarkompis som bor här i krokarna. Jag fick alltså lite fri-tid innan vi skulle hem till mamma och avnjuta julmaten. Det har blivit som en tradition att vi spelar bort resten av kvällen. Så gjorde vi också igår. Mellanbarnet är dock inte så intresserad av familjespel. Han satt istället och fotade familjens geni, när hon funderade över vilket organ i kroppen som producerar adrenalin.

Brodern kunde tyvärr inte vara med oss igår. Men han var över med julklappar idag. Jag och sönerna, som tyvärr börjat snusa, fick ett gemensamt paket.
Snart är det ett nytt år!
Vem vet... det kanske funkar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ställer mig snällt på kö för att få läsa boken och sluta snusa.