onsdag 3 december 2008

I söndags var vi i Ullared.
Jag har bara varit där en gång tidigare.
Men det var några timmar efter en operation i Falkenberg.
Jag minns inte så mycket av affären.
Bara att jag hade ont i bröstet efter narkosen.
Trots att jag var ganska tagen, handlade jag dock litegrand.
Inget av det har jag någonsin använt.
I söndags var jag övertygad om att jag inte skulle göra slut på mycket pengar.
Jag var också säker på att jag skulle klara av min handling på två timmar.
När de andra ville åka hem efter fyra timmar,
hade jag inte ens hunnit ner till undervåningen.
Men det var himla roligt!
Nästa gång ska jag ha minst åtta timmar på mig!
Fast det lär dröja. Det blev ganska dyrt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var kul! Ännu roligare om vi kunde gått tillsammans åtminstone en liten stund. *S*
Bättre att ta en dag då stället stänger kl 20.00. Söndagar var ju uppenbarligen ingen hit... Lika bra att ta en lördag och köra minst 12.00-20.00! Detta var första gången jag själv hittade ner en våning och det var det värt. ÄLSKAR min nya kaffekokare!
Vi får satsa på att boka in en resa nästa sommarsemester :)