onsdag 21 januari 2009

Som jag nämnde redan igår fyller min lille son 16 idag.
Det blev ett lugnt och stillsamt firande med mormor och Rozie på besök.
Nästa månad fyller store sonen 18.
Jag gav honom två alternativ.
Fest med kompisar eller middag på restaurang med mamma.
Gissa vad han valde!

Något jag tycker är ganska kul är att mina söner umgås med varandra och de har gemensamma vänner. De har alltid stått varandra nära, men jag trodde faktiskt att de skulle "växa" ifrån det. Att de med sina olika personligheter skulle utvecklas åt olika håll och få allt mindre gemensamt. Ett tag var jag riktigt orolig, eftersom de allt som oftast var som hund och katt. De tjafsade om allt och smockan var inte långt borta. Men nu verkar det ha vänt och när storebror nu ska ha fest, är det givet att lillebror ska vara med.

3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hehehe! Hade varit på gränsen till osunt om han valt något annat än fest *S*
Bara önskar att man var 18 igen. Det var riktigt KUL! (Märks kanske att jag har tråkigt för närvarande?)

Anonym sa...

Oj, här blev det kommentar på fel inlägg... Gör det något, eller förstår du ändå?