torsdag 22 januari 2009

Igår (!) fick jag min julklapp av P-O.
Jag hade egentligen bestämt att vi inte skulle köpa klappar till varandra. Först och främst av den anledningen att vi inte längre är ihop. Sen har jag knappt pengar kvar efter att barnen krävt sitt och P-O kräver dyra presenter.
Men jag pratade med honom när jag var på Ullared och han tjatade.
"Klart att du ska köpa något till mig!"
Jag slängde ner ett påslakan-set. Det behöver han.
Sen gjorde han en stor affär av min julklapp.
"Nu måste jag köpa något till dig!"
Jag förklarade att den inte fick kosta mer än 69 kr, för det kostade min julklapp till honom.
Några dagar efter julafton jobbade vi båda och han fick sin julklapp.
Han blev jättebesviken.
Jag blev dock nöjd med min. Man kan bara konstatera att han inte höll överenskommelsen om 69 kr. Jag fick ett presentkort på Tribe och kan nu pierca min andra tutte med. Tack!

5 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Kanske inte så mycket skrivet för din skull.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Det kan hända. Men det är mitt val och min kropp. Gillar man det inte, behöver man inte heller välja mig. Vilket det iof inte är någon som gjort heller. :)
Mitt nya celibat- och singelliv ger inte tillfälle för någon annan än mig själv att gilla/ogilla mina piercingar.

Anonym sa...

Jag har ingen åsikt där eftersom jag slipper se dem *S*
Tycker man lika väl kan avstå kommentarer när man inte ska uppleva det personligen.