fredag 23 januari 2009

Vem är din förebild?

1. Ta fram en kalkylator (Din dator har en).
2. Välj din favoritsiffra mellan 1-9.
3. Multiplicera med 3
4. Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen
(Jag väntar medan du tar fram kalkylatorn...)
5. Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
6. Lägg ihop siffrorna.
(Har du tex 55 så tar du 5+5. )

Ditt tal är då ...

Scrolla nu ner...



Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:


1. Albert Einstein


2. Nelson Mandela


3. Barack Obama


4. Drottning Silvia


5. Bill Gates


6. Mahatma Gandhi


7. Oprah Winfrey


8. Hillary Clinton


9. ehja


10. Abraham Lincoln


Jag vet... Jag har den effekten på folk!
En dag kan du förhoppningsvis också bli som jag. Tro mej!

P.S. Sluta byta siffra. Jag är din idol.
Lev med det och ha en bra dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den där fick jag på mailen häromdagen, men då var nummer 9 någon annan! *anklagar för mixtrande med sanningen*

ehja sa...

Jasså... har du fler personer du ser upp till?
Jag som trodde att det bara var jag!

Anonym sa...

Jag fick albert einstein!

Anonym sa...

b5 kan inte räkna! *S* Han är uppenbarligen ingen Einstein själv *L*

Jo, tydligen, enligt listan och testet, har jag fler jag ser upp till.

ehja sa...

Det var bra att du skrev det. Jag sa det till honom igår och då blev han lite putt! :D

Anonym sa...

:D