måndag 27 april 2009

Inget är som väntans tider!
Nä, inte alls!
Jag fullkomligt hatar att vänta.
Ändå är det just vad jag gör.
Alltid, typ!

Ja, det är inte alls bara på P2.
Det finns annat också.

Som att jag blivit lovad att få köpa ex-makens skrotbil.
Den ska bara lagas lite...
Min fd. svägerskas fd. man ska fixa den.
För 3 veckor sedan skulle det bara ta ett par dagar.
Sen var det påsklovet som gällde. Sen nästa helg.
Denna helgen var sista tänkbara.
Efter den skulle han inte ha tid.
Idag har han suttit på möte hela dagen.

Men... att han ens lagar bilen är väl ganska snällt egentligen.
Han gör det gratis och jag ska köpa bilen för 500.
Jag kanske ska gnälla mindre...
*sätter mig tillrätta och fortsätter tålmodigt att vänta*

6 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rozie sa...

Ja, vänta är det enda man gör... Fast ibland kan det visa sig vara värt det. ;)

ehja sa...

W:Mmm...ser att du oxå gillar det lilla "ordet". Det är så himla bra! Tycker jag iallafall! Det visar att jag inte är riktigt sann i de påståenden jag skriver. Ja,att det kunde varit som det står eller så är detbaramin fantasi som talar. TYP!

ehja sa...

Jag menar inte att skriva låååånga ord. Men min mellanslagstangent har flippat ur.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rozie sa...

Tålamod är en dygd. Du måtte vara väldigt dygdig! *funderar på om detta kan stämma...*