fredag 29 maj 2009

Blodomloppet var ingen hit direkt. Brist på träning och på tok för mycket cigaretter ger inget bra resultat. Att jag dessutom ramlade var ju bara surt. Men vi fikade innan och hade det ganska trevligt.
P-O tyckte väl iof att det var mindre trevligt att få en utskällning, för att han var sen och inte kunde beskriva var han befann sig, när han infann sig endast för att hålla koll på min väska. (Att jag senare på kvällen bet honom i axeln, när han sa något jag inte gillade, var ju bara en bagatell i det stora hela.)
Efter loppet åkte vi in till centralen och tanken var att vi skulle ta var sin öl innan bussen skulle gå. Vi kollade fotboll på Pullman's, innan vi gick vidare till Dubliner's. Jag var säkert (not) en sexig syn med mina svettiga träningskläder! Det blev iallafall ganska sent och igår var jag så trött att jag blev hemskickad från jobbet 2,5 timmar tidigare.

7 kommentarer:

b5 sa...

Får tacka för en mycket trevlig kväll. Alltid ett nöje och se dig dansa :P

ehja sa...

Jag läser sarkasmen! Du ska inte håna mig för att jag serut som en fjant på dansgolvet! Jag gör så gott en gammal 44-åring kan!
Men jag får också tacka... det var trevligt! :)

Bring me my money down sa...

Ahh hör att du fortfarande är sur att han trodde du var 44 år. Jag är aldrig sarkastisk när det gäller dina dance moves. Du är så ulii

ehja sa...

Jag är inte sur. Däremot blev du det, när han satt med armen om mig. Detta trots att du inte har rätt att vara sur för någonting! (Yes... slag under bältet, men det förtjänar du!)
:)

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Nej, nej! Jag var inte kåt i mannen som P-O blev putt på.
Det kan jag ju inte ha blivit... han var ju varken gift eller minderårig!

Rozie sa...

Bra svarat! *S*