tisdag 12 maj 2009

I söndags utförde jag en tämligen lätt arbetsuppgift på jobbet, när det plötsligt "small" till i handen. Jag kunde inte greppa eller hålla emot med handen. Efter en stund gick det över, men jag var fortfarande öm när jag rörde tummen. När jag slutade jobbet gick jag till apoteket och köpte en skena. Jag blev lite rädd när det hände. Hur ska jag kunna arbeta med bara en hand?
På kvällen ser jag att jag fått en liten, liten knuta som rör sig i takt med pulsen. Skitskumt!Filmen blev ju knappast kanon. Men...

6 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rozie sa...

Men usch! Det såg jag inte när jag tittade. Ja, alltså att den rör sig...

ehja sa...

W: Ja du... kan du se att mina armar är muskulösa enbart genom att titta på handleden, då är nästan du en alien.
R: Jo... den svullnar lite ibland och då syns det extra tydligt! Men det har ett namn tydligen. Jag ska snart googla lite och ställa diagnos påmig själv.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Du borde lägga till musik

ehja sa...

Jag försökte,men det verkade inte funka och jag orkar inte lägga nermer jobb! *gäsp*