tisdag 21 juli 2009

Sonen siktar pengar om ett tag. Därför åkte vi till Ikea och köpte kontorsstol och nytt datorbord till honom idag. Bordet kostade 229 kr, stolen 1895 kr. Han tyckte att pengarna på stolen var värda att lägga. Han har suttit på en pinnstol i flera år nu och är nästan platt i rumpan.
Eftersom han har haft datorn i en garderob, är han nu tvungen att tömma och sortera allt. Detta med konsekvensen att jag har ett fullständigt kaos i mitt kök. Nu är nämligen allt, som han tidigare hävdat varit hans, mitt.
Böcker, papper, sladdar, micropopcorn... Ja, allt är mitt. *suck*
Semestern är slut. Jag börjar jobba om 7 timmar. Fast det är lika gott det!
Jag mår inte bra av att vara hemma i regn och blåst.

1 kommentar:

Rozie sa...

Gillar speciellt att du nu är ägare till dina inköpta micropop :D