onsdag 26 augusti 2009

Idag har vi ingenting planerat. Jo, förresten! I kväll blir det Grekisk afton i poolbaren. Men fram tills dess ska vi bara ligga på stranden. Fast jag tror nästan att jag ska kolla i pärmen om det inte går någon utflykt imorgon. Det blir himla trist att bara ligga platt på en solstol.
Becca har hittat en norsk kompis och försvann efter en macka imorse. Man lär väl inte se dem på hela dagen, om man inte går till poolen då förstås. (Vilket jag sjäälvklart ska göra, Rozie. Ser framför mig hur du förfasar dig över att jag lämnar dottern utan tillsyn. Men jag kollar till henne ganska ofta. Poolen ligger ju bredvid baren! :D)
Bilden är tagen igår när vi väntade på bussen i Chania.

3 kommentarer:

Rozie sa...

Hahaha! Du känner mig väl. Jag riktigt kände obehagskänslorna springa med små, kalla fötter längs ryggraden när jag läste. Tänk vad många som vill kidnappa en söt svensk flicka, tänkte jag... :D

mr. kolumnen sa...

...vad snackar du om???

ehja sa...

W: Jag eller Rozie?