tisdag 1 september 2009

Idag var första dagen på jobbet efter semestern. Mina arbetskamrater hade samlat ihop pengar för att ge mig något. Mitt på dagen blev det samling till fika och jag fick blommor och presentkort. Jag blev jätteglad, men tycker att det är ack så jobbigt att stå i centrum på det viset. Jag blev stel och konstig och hade inte en aning om vad jag skulle säga. Jag hoppas att alla iallafall uppfattade mina tafatta försök att tacka. Kortet med allas namn på ska jag spara. Presentkorten ska jag dock använda snarast!

5 kommentarer:

mr. kolumnen sa...

grattis i efterskott, nej jag glömde inte

mr. kolumnen sa...

grattis i efterskott, nej jag glömde inte

ehja sa...

Tack!

mr. kolumnen sa...

.... som du kanske märkt är det lite turbulent nu... men vi kanske kan prata irl snart

ehja sa...

Visst! Det är bara att höra av dig när du är hemma igen. För du är väl inte det än va?