onsdag 24 oktober 2007

Funderar på att helt byta efternamn.
Nä, ska inte gifta om mig. Men exmaken ska nog om ett tag. Vill därför inte ha kvar hans namn. Min mamma tycker inte att jag ska behålla mitt gamla flicknamn. Trots att hon kämpade med näbbar och klor för att jag skulle behålla det när jag gifte mig. Nu har hon kommit på att det står för det det dåliga och mörka i våra liv. Jag är en snäll dotter och har lovat att uppfylla hennes önskemål... igen. Men vad sjutton ska jag heta? Några tips?

Förekommer och ger svar redan nu: Nej, Dysterqvist är inget namn jag vill bära.

7 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Inget nytt namn för dig. De du har passar dig utmärkt *L* Dessutom tvivlar jag på att exet gifter om sig. Och förresten... Ska barnen också byta då???

Anonym sa...

Varför inte LOVESEK? /A/

ehja sa...

Kolumnen: Nja... Jag vet i vilket sammanhang du använt Chosen, därför känns det inte direkt unikt.

Rozie: Nä, barnen ska ha sitt namn kvar. De bär ju sin pappas namn och det namn som jag hade när jag var gift... som jag lär ha kvar ett tag till.

A: Lovesek eller Loveseek?
Antingen tror man att jag är kärleksletande eller så tänker man på Lovelace. Vet inte vilket som är värst. Tack för tipset. Men tyvärr inget som lockar.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Se kommentar vid ett annat inlägg. Numer är dessa konton dock nerlagda pga att jag nu har en jävla pojkvän!