torsdag 25 oktober 2007

Rörigt, rörigt!
Har en domän. Men jag fattar inte hur man hanterar den.
Ska byta ställe, men vet inte riktigt vad jag gör.
Har hittat något, som brodern tror är kanon.
Tyvärr rör det bara till ännu mer i mitt huvud och
jag blir mer stressad än vanligt.
Jag vill så gärna, men fattar inte ett skit!
Fan, vad det är frustrerande!!
Hittar ni mig inte om ett par dagar, så beror det inte på utebliven betalning.
Jag har då troligen rört ihop DNS-inställningarna med cname-verifieringen.
Sök då istället på: http://ehja.blogspot.com/
Jag tror inte ens att jag skulle lyckas med att förvirra mig därifrån iallafall.

9 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Nej, ehja.net är öppnad sen ett par dagar tbx. Om du rensar dina cookies och allt det där, så hittar du oxå dit nästa gång.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Jag är ju mamma till barn under 18 år, därför får jag pengar den 20:e varje månad. Första gångan jag uppdaterade min betalningsmetod var i söndags den 21/10. Sen uppdaterade jag igen den 23:e. På kvällen ringde jag P-O och frågade om han kom in på min sida. Eftersom han inte är en flitig besökare på min sida, hade han inte varit inne på den låsta sidan, därför kom han in. Drf vet jag att sidan var uppe redan på kvällen den 23:e. Själv kom jag inte in på min dator hemma, men det har varit så en gång förut. Då jag ringde till Spray och frågade hur det kommer sig att man kommer in på hemsidan från sonens dator och inte från min. Svaret var då nästan exakt det svar som jag gav dig. Menade inte att verka märkvärdig på något vis. Är bara himla trött på problem från Spray sida.
Oj, det blev ett långt svar. Men alltså... mina pengar kommer alltså den 20:e, den 25:e (underhåll) och den 27:e

Anonym sa...

Jaha... Det är alltså nödvändigt att behöva förklara sig? Ska det vara svårt att fatta för somliga att ensamstående föräldrar ibland inte har pengar på sitt konto dagarna före den 20:e? Tur för dem som sluppit uppleva de fattiga dagarna före barnbidrag, men inte behöver det väl kommenteras i nedlåtande ordalag så att man känner sig nödgad att förklara sig?

ehja sa...

Nja... W tror inte på min förklaring att sidan låstes upp den 23:e, för han själv kom inte in. Därför påstår han att jag inte hade pengar på mitt konto förrän den 26:e. Vilket jag alltså förklarar är fel. Tack och lov för barnbidrag och den 20:e.
Återigen... det är något fel som gör att vissa datorer måste rensas från cookies innan man kan gå in på en upplåst sida igen, om man råkat komma in medan den var låst. Han på Spray visste inte varför och jag vet inte heller. Vet bara att det är så och att det är ytterligare ett av Spray's stora fel.

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ehja sa...

Ja, då har vi helt olika webbpaket. Jag betalar, i dagsläget, inte 70 kr/ år. Exakt belopp är 98 kr i månaden. Sen ÄR det som så att problemet med att komma in på sidan efter att den varit låst, är ett problem som de faktiskt medger på supporten.
Ja, visst har jag varit en flitig användare av deras andra tjänster. Bla. Spraydate, där jag träffade dig 2004. Jag blev medlem redan 2001 och lade ner sidan först i somras. Även på den tjänsten hade de vissa problem, som var kända av oss flitiga användare.
Förutom dig träffade jag många roliga människor via Spraydate. Den tiden och mitt "spraydejtande" inget jag skäms över!