måndag 26 november 2007

P-O tycker att jag är lite väl deppig i mina inlägg. Kolumnen tycker att jag är trist.
Själv är jag ganska nöjd med mig själv. Just det att jag faktiskt inte lyckats reta upp någon på flera dagar är ju en bedrift i sig. Att jag själv har gott humör och inte alls är irriterad är ju också ett plus. Troligen beror det väl på att jag har vad jag behöver nu. Lugn och ro. Kärlek, uppskattning och någon att avreagera mig på. Tack PoPo! :)


Jag stod just och planerade mitt kommande julstök. I år skall jag ju inte få för mig att göra om hemma tre veckor innan jul. Nej, i år skall det bli julgran, pepparkakshus och glöggkvällar. För en gångs skull ska det alltså bli en perfekt jul! *hoppas*


3 kommentarer:

mr. kolumnen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

"Knulla runt lite"??? Är det det som är att "lätta på trycket"? Jag tycker att allt andas harmoni hos dig nu och föreslår att du inte alls lyder kolumnens råd!

ehja sa...

Ääh...det är ingen fara! P-O knullar så gärna runt med mig!