onsdag 2 april 2008

69 timmar utan att jag tagit en cigg i handen. För första gången i mitt liv reagerade jag på att någon luktade rök. Det var en "nyrökt" kvinna som satte sig bredvid mig på spårvagnen. Min tanke var:
"Vill jag lukta så för resten av mitt liv?"

Skickade just in min deklaration. Jag funderade på att "luras" lite med Skatteverket.
"Kan andra så kan jag!"
Tänkte dra av för bilen hela året, trots att jag åkt buss i 5 månader. Men när det kom till kritan så vågade jag inte. Därför får jag inte tillbaka lika mycket som förra året. Men har ändå en ganska redig slant att se fram mot i juni.
Skönt! Det finns som vanligt hål att täppa till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Får jag själv pengar tillbaka så ser jag inte röken av dem... Detta hindrar mig dock inte att glädjas för din skull :)
Vad gäller rökningen är du så duktig så det är helt otroligt. Jag trodde faktiskt inte att du skulle klara alla dessa timmar såpass "smärtfritt". Du förvånar mig och imponerar också!

ehja sa...

Tack, tack! *ler stort* Fortsätt bara att komma med uppmuntrande kommentarer.