onsdag 19 november 2008

Nu kan man konstatera en sak iallafall.
Som nydumpad har man inte mycket att göra.
Därför kan jag sitta vid min dator och irritera mig över saker, som vissa kanske skulle kalla petitesser. För mig är det verkliga irritationsobjekt.

Som alla vet nu skapade jag ett konto på MP häromdagen. Jag tycker dock att 179 kr är lite för mycket att lägga på att ragga karlar. Men jag kunde ju testa på de 3 gratisdagarna.
Jag försökte lägga in en profilbild. Den ska vara si och så stor. De godkänner nämligen inte annat än kvalité. Det skall dessutom bara vara en ansiktsbild. Kruxet var bara att de har en konstig beskärning på bilderna, så de jag lade in förvred mitt ansikte knäppt. Jag såg alltså värre ut än vanligt. Jag försökte två gånger. Båda gångerna likadant. Då testade jag en bild där jag sitter längre från kameran. Den godkändes inte, för då kunde den lilla, lilla bysten anas.
Jag lade då ner tanken på profilbild.

I min presentation hade jag skrivit länken till min hemsida. Imorse fick jag ett mail där jag informerades om att det var förbjudet. I reglerna står det dessutom:
"För att du ska kunna känna dig trygg och inte kunna bli kontaktad utanför Mötesplatsen så kommer vi att radera presentationer som innehåller telefonnummer, gatu- och e-postadress. Vänta med att lämna ut sådan uppgifter tills du känner dig redo för en dejt."

Jag som trodde jag hade hamnat på en mötesplats för vuxna människor, inte på ett dagis för mindre vetande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Höhöhöhö!
I just love it! Helt sanslöst...