tisdag 3 mars 2009

Efter allt tvättande och städande efter festen, sa jag igår till killarna att jag behövde lite egen tid. Jag bokade tid i bastun och sönerna passade lillasyster.
Väl i bastun tyckte jag att piercingen sved. Jag tog då ut den. Men glömde sedan att sätta i den igen. Idag har hålet växt igen! Jag har försökt att "köra in den" med lite våld. Men jag vågar inte för mycket. Man måste ju vara rädd om det lilla tutte man har! Så trots att det var läkt och piercingen är över ett år, räcker det med ett dygn för att hålet ska vara "ogjort"!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Näe?!? Nog för att mitt hål i näsan gjorde detsamma p g a samma skäl (!) så trodde jag faktiskt att det var jag och ingen annan som kunde råka ut för det!

ehja sa...

Nja... riktigt samma skäl var det ju inte. Jag plockade ju ut min, du tappade den.
Fast jag fattar vad du menar! :)